Fishattack!! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu Fishattack!! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu

Fishattack!!

Door: Superguppy

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Steffi

30 September 2011 | Frankrijk, Nice

We zitten nog steeds in Nice dus nog niet heeeelveel meer te vertellen, MAAR dit vond ik toch wel even een verslagje waardig;
Gister gingen we naar het strand dichtbij Monaco.. Na een flinke wandeling die gelukkig alleen omlaag ging (Ja, alleen de heenweg dus....) kwamen we aan bij een klein rustig strandje genaamd cap d`ail. Vooral Steffi verbaasde zich over de hoeveelheid grijs en hangend vel wat daar vooral topless ronddobberde maar goed, oogjes dicht en liggen, dan heb je daar geen last meer van.
Op een gegeven moment werd het toch wel warm en gingen we even de zee in. De mensen die mij (Sandra) goed kennen zullen weten dat ik me op zo`n moment druk ga maken over vissen aan mn teen. ONZIN! Zeggen de meesten dan... NOU, mooi niet!! Ik sta stil en voel iets schuren aan mn enkel.. Ik kijk naar beneden en denk oh dat is misschien een steen, maar zie wel een glimp van iets wits.. Ik loop nog wat verder en zie dan ineens kleine visjes om onze voeten heenzwemmen dus ik als een mislukte baywatch-actrice dat water uitrennen waarop Steffi mij voor gek uitmaakte. MAAR, niet veel later rent ook Steffi gillend het water uit omdat ze een visje voelde prikken. HA! Zie je wel! Het is vissenterreur!
Geen gratis Dr.Fish behandeling for me por favor!
Ik vind het wel heel knap van ons dat we toch nog een keer geprobeerd hebben te zwemmen.. al waren de andere badgasten daar niet heel blij mee omdat dat niet zonder angstkreten ging, maar we hebben t wel gedaan! Opdrachtwaardig als je het ons vraagt ;)

Maar goed, om te voorkomen dat jullie nu allemaal een lastminute naar Nice boeken om te kijken of alles ok met ons is zal ik ook even de leukere dingen vertellen. Nice is mooi en Monaco al helemaal! We hebben de opdracht pannekoeken eergister uitgevoerd en was leuk!! haha en lekker! Een belg, australier, ier en ohja nog een Australier want daar is het hiermee bezaaid konden onze pannekoeken erg waarderen :) S avonds met een Australier en een Ier op het strand gezeten met een fles wijn en vervolgens nog geweigerd in een club vanwege het dragen van shorts.. Ja Helleu we komen van het strand! Nja we hadden daar toch al geen zin in..
Gisteravond nog naar Monaco, daar is het echt mooi! En het casino... BAM! Supermooi! Rond 22.00 wilden we de bus terugpakken maar die reden blijkbaar niet meer.. shiiit! Wat doe je dan? Liften! Best leuk om eens te proberen maar voelde toch wel wat ongemakkelijk. Toch leuk dat bijna iedereen reageert, maar helaas alleen met sorry kannie.. Uiteindelijk kwamen we erachter dat er nog een nachtbus zou komen maar dat duurde ook megalang dus weer liften totdat de politie ons vertelde dat dat verboden is in Monaco. Hmpff dan maar wachten, trein zou ook pas om 12u gaan dus uiteindelijk de bus om kwart voor 12 genomen waardoor we niet meer konden gaan stappen maar in plaats daarvan weer de halve nacht naar een couchsurfer hebben gezocht.. drama! Maar goed. We hebben er gelukkig 1 gevonden in Bologna dus daar gaan we zo met de trein heen.

Nou, zo kan ik toch nog een eind weg lullen over de dingen die we meemaken. We proberen zsm meer foto's erop te zetten!

Veel liefs en zon van ons :)

• 30 September 2011 - 12:01

Esther:

Hier moet je dik betalen om wat visjes aan je voeten te laten eten en daar is het gratis!
    Ik geloof dat ik in beide gevallen kei hard zou gillen ;)

• 30 September 2011 - 12:34

Lollie:

Ohhhhhhh normaal zou ik zoo jaloers zijn op al jullie strand verhalen en ZWEM verhalen, MAAR gelukkig is het hier gewoon ook lekker weer JONGEUH!!! hihi maar super grappig zie jullie al helemaal op dat strand lopen! Leuk!

• 02 Oktober 2011 - 14:45

Ellen:

Haha echt heeeerlijk die verhalen, lig elke keer weer dubbel:P haha stel bij elkaar!:P
    maaaar hier idd gelukkig EINDELIJK mooi weer(A) maar bij jullie ook vast wel!:P na maandag is het helaaaaas weer voorbij:P geniet er van dames!

• 04 Oktober 2011 - 10:22

Mama Laura:

Hahaha viswijven, de helft van t verhaal gaat over de visaanval, top. Daarbij is het goed dat liften verboden is in monaco want dat is eng. En miss voortaan al 's morgens zoeken naar een couchsurfadres? Smeren jullie je trouwens ook wel goed in?

Oke nou is het genoeg met dat gezeur. Leuk om weer een verhaaltje van jullie te lezen!:D Tis hier na een week vol zon vandaag toch weer herfst geworden..

Dikke kus en geniet ervan!

• 07 Oktober 2011 - 22:54

Loes:

Wauw, wat een mooie verhalen en mooie foto's:D Echt super tof dat jullie dit ondernemen!!! Geniet ervan!! Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen!