Vervolg madrid en Frankrijk - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu Vervolg madrid en Frankrijk - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu

Vervolg madrid en Frankrijk

Door: Het is mij!

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Steffi

28 September 2011 | Frankrijk, Nice

Euhw, ik denk kan m opslaan en daarna verdergaan maar niet dus. Waar was ik? Ohja! We konden met onze studentenpas 50% korting krijgen maar Steffi had deze niet bij zich en daar zijn ze overal erg streng op. Sandra kon m wel laten zien maar ze wilde Steffi geen korting geven. Dus Steffi op haar knieen en huilen en schreeuwen.. (oke misschien iets minder heftig) Maar uiteindelijk gaf ze dan toch toe en hebben we wel korting gekregen :) Ook heel knap toch!!
S avonds wilden we eigenlijk weer gaan stappen maar we hadden nog steeds geen reacties van couchsurfers en er waren geen goedkope hostels in Montpellier wat zou beteken.. geen slaapplaats de volgende dag! Daarom tot half 2 's nachts nog op internet wanhopig couchsurfers gemaild (We werden steeds minder kritisch waardoor slapen bij een fanatiek aanhanger van de Starwars gemeenschap ook geen punt meer werd). Uiteindelijk was Anthony onze redder in nood! Eerst 9 uur overdag in de trein die we gelukkig gezellig hebben kunnen doorbrengen met een Australische Backpacker.S avonds kwamen we in Montpellier aan en zagen meteen dat het een erg mooie stad is, gaan zien dus!! We hebben echt een hele gezellige tijd (2 nachten) bij hem gehad in Montpellier. Ontzettend leuk stadje, heel gezellig en we hebben ons zeker goed vermaakt bij hem thuis. Eerste avondje wedstrijdje darten waarbij wij duidelijk de losers waren.. (lees; 16 gaten extra in de muurt, 6 in de bank en een kapot dartbord) echter de volgende avond hem en zn vrienden kei hard ingemaakt!!!
Vandaag nog even Montpellier in geweest en z'n kamer gereinigd, aangezien wij (ja wij, niet alleen Sandra) er zo'n zooi van hadden gemaakt dat hij er zelfs even een foto van moest maken.. tsja.. dat krijg je met backpacks ;) Gezien we wat laat waren met vertrekken van zijn huis naar het station moesten we in hoog tempo met onze backpacks naar het station lopen, gelukkig precies op tijd voor de trein! Nu zitten we in Nice in een hostel wat verder van het centrum maar wat erg gezellig moet zijn. Klopt volgens mij, want het lekker druk en goeie muziek.
Hopelijk is alles nog goed in Nederland :) We proberen het een beetje bij te houden maar is erg lastig hier!
Was weer een lang verhaal maar er is ook genoeg te vertellen en wsl nog een hoop vergeten ;)

Dikke knuffel van ons!

XXX

• 28 September 2011 - 09:53

Mariella :

klinkt errug gezellie. Verder ook nog veel reisplezier gewenst.

• 28 September 2011 - 15:34

Ellennnn:

Haaaj dropjes!!

Jaaaa we horen weer iets:D joepiiee:D Klinkt echt weer super gaaf joh! echt leuk om iets te horen!:) en heeel leuke foto's!! Ben zwaaaaar jaloers!:P
    xx