Laatste dagen Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu Laatste dagen Portugal - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sandra & Steffi - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Portugal

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Sandra & Steffi

21 September 2011 | Portugal, Lissabon

Gooooeeeedemiddag!

We zijn allebei smoorverliefd geworden hier.... op Portugal! Super mooie... ja, alles eigenlijk. Mooie gebouwen, mooie parken, mooie smalle straatjes en MOOIE mannen!!

Gisteravond zijn we meegeweest met de pubcrowl waarbij het eerste uur gratis drinken was en er om de minuut dienbladen met shotjes langskwamen. Gevolg; Sandra was vanmorgen haar bed niet uit te KRIJGEN! Gevolg daarvan; Steffi had breakfast met Mister Sexy Himself! (Switserland) BAM!

Vandaag is alweer onze laatste dag in Lissabon en inmiddels zijn we bijna een week onderweg en zullen de mensen die ons wat beter kennen zicht vast afvragen hoe we het met elkaar en onszelf uithouden. Het antwoord daarop is eigenlijk.. niet! Haha, we lopen 3x van het centrum (Porto) terug naar het Hostel omdat we de kaart, en vervolgens de camera, vergeten zijn. En als we dan eindelijk helemaal bezweet weer in het centrum aankomen blijken we de verkeerde kaart te hebben meegenomen..:S Na Porto zijn we gaan couchsurfen en breken 'we', oke.. breekt Steffi, het deurtje van de hamsterkooi van onze hosts. In het hostel in Lissabon is dat de douchdeur.. en we raken allebei een sleutel van het hostel kwijt. MAAR die dingen zijn ook echt heel klein!! Gelukkig bij het inleveren van keys heeft er iemand anders dienst die niet merkt dat we de reservesleutel inleveren dus we krijgen gewoon onze borg terug:)

Ow, en nog even een mededeling.. Helaas is Barny (onze bodyguart) gister rond 16.08 uur overleden. (Voor allen die Barny nog een laatste maal willen zien, we zullen morgen een foto posten zodat iedereen zijn deelneming kan dingusse)

Heel veel liefde van ons en alle Portugeese mensen!

• 21 September 2011 - 17:05

Ellennn:

Neeeeeeeeeeeeeee wtf is er gebeurd? Barnyyy! Helllpppp! Ben heel benieuwd wat er gebeird is wel jammer, 1 opdracht lukt dus al niet, ff kijken wat de consequentie daarvan is dames....

Mar leuk om weer iets van jullie te horen, klinkt geniaal daar met jullie 2:p have fun!

• 21 September 2011 - 19:00

Blondje:

BARNIEEEEEE IK ZEI NOG!!! GEEN GEKKE DINGEN ERMEE DOEN :( wat hebben jullie met m gedaan :'( Ik wil wel een begravenis!

• 21 September 2011 - 21:10

Esther:

Hahaha!
    De hele tijd terug naar het hostel moeten, je moet Steffi gewoon tegen houden en overtuigen dat zonder ook wel kan ;) (dat was mijn tactiek :p)

Wie/wat was Barny??
    In ieder geval gecondoleerd ermee!

Heel veel plezier en probeer de meeste dingen heel te laten! :P

Xx

• 23 September 2011 - 08:21

Laura:

Ja ik wil ook een begrafenis voor Bodyguard Barny, als je daar ook nog een foto van maakt heeft ie toch een mooi leven gehad. Ik wist wel dat het een gevaarlijke baan was om jullie op reis te beschermen.

• 24 September 2011 - 11:44

Loes:

Ahh wat een leuke verhalen!!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, dat weer bij jullie is volgens mij ook super:D
    Heerlijk, geniet ervan!! En die jongens op de foto zien er ook niet heel verkeerd uit haha! Ik ben benieuwd naar al jullie volgende verhalen!! Veel plezier xxx